.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تأكيد استاندار گيلان برجبران خسارات ناشي از سيل اخير

استاندار گيلان در نشست ستاد بحران استان در شهرستان فومن برجبران خسارات ناشي از سيل اخير تأكيد كرد .
به گزارش شمال نیوز ، مهندس مهدي سعادتي گفت : با مديريت و نظارت مناسب بايد همه خسارت ها هرچه زودترجبران شود .
وي با بيان اينكه جبران مسائل پيش آمده نيازمند يك كارعملياتي و اجرايي قوي است ، افزود : در اعطاي تسهيلات به آسيب ديدگان بايد تسريع شود .
نماينده عالي دولت با اشاره به اينكه در سيل اخير جمعا" 195 ميليارد ريال در استان خسارت وارد شده است ، اظهار داشت : عمده اين خسارت ها در سه بخش كشاورزي ، راه و مسكن بوده است .
استاندار گيلان اعزام تيمهاي ارزياب به منطقه ، اجراي عمليات هاي اضطراري بازگشايي راه ها و امداد و نجات ، اسكان اضطراري 50 خانوار آسيب ديده در شهرستان هاي فومن و صومعه سرا و نيز تشكيل نشست هاي ستاد مديريت بحران در مركز استان و شهرستان ها را از جمله مهمترين اقدامات صورت گرفته پس از حادثه سيل اخير اعلام كرد و گفت : بايد كارها هرچه سريعتر اولويت بندي و اقدامات لازم براي جبران خسارت هاي وارد شده به مردم و بخش هاي گوناگون صورت گيرد .
مهندس مهدي سعادتي با بيان اينكه جهاد كشاوري و آب منطقه اي مي بايست هرچه سريعتر نسبت به ترميم سردهنه هاي كشاورزي اقدام كنند ، برآمادگي مسئولين در بحران ها تأكيد كرد و اظهار داشت : بايد مسئولان پيش بيني هاي لازم را بكنند تا در مواقع بحران از جمله سيل ، حداقل خسارت را داشته باشيم .
در اين نشست ، شجاعي فرماندار فومن نيز با اشاره به اينكه اين سيل ، در 50 سال اخير در اين شهرستان بي سابقه بوده است ، گفت : اگر تلاش هاي بي وقفه هلال احمر و نيروهاي خدمات رسان و امدادي نبود ، خسارات و تلفات ناشي از سيل بسيار مي توانست بيش از وضع موجود باشد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.